poniedziałek, 12 sierpnia 2013

12 sierpnia 2013

Witajcie !

Dzisiaj kolejny dzień załatwiania ale przy okazji kupiłam sukienkę i buty które chciałam :)
Jeśli wszystko się uda w piątek albo w sobotę pojedziemy z Tomkiem do Krakowa. Strasznie chcę aby się udało bo nigdzie nie byliśmy w te wakacje a potrzebuje chociaż te 2 dni odpoczynku od wszystkiego.
Właśnie dlatego potrzebowałam nowych butów bo moje ulubione sandałki się rozleciały :(
Na INSTAGRAMIE możecie zobaczyć nowe buty :)

A na dziś OOTD :







Okulary - Noname 
Kolczyki - Noname 
Bluzeczka - Noname
Zegarek - Allegro
Spodnie- C&A
Buty - z wymiany na szafa.pl 

****

Na koniec takie Wspólne :)





8 komentarzy:

  1. cudna bluzeczka :) i śliczna para ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzeczka! Mam nadzieję, że uda Wam się wyjechać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny zestaw :) bluzeczka urocza, i ladnie razem wygladacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydajesz się być mega pozytywną osobą!
    https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzkę masz cudną!:)
    I pasujecie do siebie z chłopakiem :) nawet trochę podobieństwa widze:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy