czwartek, 8 sierpnia 2013

8 sierpnia 2013

Witajcie !

Wybaczcie moja nieobecność, niestety w poniedziałek zmarła moja babcia a dzisiaj był pogrzeb. Nie wiem kiedy uda mi się ogarnąć sprawy dotyczące bloga i YT .

Żeby nie było tak smutno dodaje ostatnie  mini zakupy:



1. Żel po prysznic - 3,99 zł
2. Golarki - 5,99 zł 
3. Lip tint Ball - 4,99 zł
4. Balsam po goleniu dla Tomka- 6 zł 

Zauważyłam ze w Biedronce produkty Bell sa teraz przecenione :)
Jutro chyba kupie sobie róż do policzków za 3,99zł 




4 komentarze:

  1. czekam na recenzję Lip tint Ball :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję Kochana, bardzo fajny blog i post:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie dlaczego mi napisałaś że są na przecenie teraz będę musiała coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspolczucia. trzymaj się i szczere kondolencje dla całej rodziny .. [*]

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy