sobota, 28 września 2013

28 września 2013 - Wrzesień w obiektywie

Witajcie ! 

Miesiąc wrzesień zleciał mi bardzo szybko. Znalazłam pracę i codziennie po 8h 7dni w tygodniu pracuje. W pracy mamy kilka zasad wiec mamy specjalny ubiór i zakaz malowania paznokci ( nad czym ubolewam:( ).
Mimo braku czasu staram sie spędzać jak najwięcej czasu z moim T :* 
Szukamy powoli mieszkania co wiąże sie z tym ze jak tylko mam czas porządkuje swoje rzeczy aby kiedy coś znajdziemy jak najszybciej móc sie przeprowadzić :) Dzisiaj wymieniłam swoja garderobę na jesienno - zimowa. W szafie zrobiłam ogromny porządek i wielki worek ciuchów spakowałam do oddania. Poszło też kilka par butów. Jestem z siebie dumna ze nauczyłam sie nie chomikować starych ubrań lub takich w których i tak nie chodzę :) A denko robi sie coraz wieksze ponieważ staram sie zużywać wszystkie kosmetyki które mam zaczęte aby nie mieć duzo do zabrania podczas przyszłej przeprowadzki :) 

A teraz juz obiecane zdjęcia : 



Testuje to masło obecnie :)

Rynek w Bytomiu

Smak dzieciństwa xD

Nowa chusta


Zielony mrożony napój :D



Całe 1,99zł w Naturze 

Ukochana herbatka <3 

6.30 wracam z pracy po nocce

23.30 kawa w pracy

<33333


Kicia <3 




Jesienny ulubieniec :) 

Róża bez okazji od T :*

Jedna z ulubionych świeczek z biedronki :) 

13 komentarzy:

  1. swietne zdjecia :) mi wrzesień mega szybko zleciał :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :) Też bym chciała wynająć już wspólne mieszkanie z chłopakiem ale u nas finansowo kulawo niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodkie lody! u mnie takich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. aż zgłodniałam jak zobaczyłam jedzenie z maca ! :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam mixy oglądać :) gratuluję pracy kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię taki posty :) te świeczki z biedronki są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny mix zdjec :D

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty :)

    warka radler <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ten lakier na 3 zdjeciu od konca jest prześliczny:) i ta czekolada truskawkowa mm uwielbiam:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekoladę truskawkową uwielbiam, ale niestety nie jadam, gdyż jestem na diecie :D
    Dobrze, że masz pracę, ja próbuję znaleźć jakąś dorywczą po szkole, ale nic nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta czekolada z nadzieniem malinowym jest mniaaaaaaaam :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy