wtorek, 14 stycznia 2014

14 stycznia 2014 - YC Mandarin Canberry

Witajcie ! 

Dzisiaj mam dla Was recenzja wosku YC Mandarin Canberry




Zapach : Mandarin Canberry

Cena: 6zł

Moja opinia: Wosk ma słodki zapach mandarynki i żurawiny. Niestety jest to jeden z mniej trwałych wosków. Ja pale woski przeważnie po 4h bo tak pali mi sie świeczka w kominku, ten wosk był wyczuwalny do 3 zapalenia a później resztkę musze wyrzucić. Ake i tak jestem z niego bardzo zadowolona :)

Gdzie kupić ? -  http://www.goodies.pl 









A jakie są Wasze ulubione woski YC ?:) 


7 komentarzy:

  1. Mandarynka i żurawina ♥ ja nie miałam i nie mam wosków YC ale myślę że niedługo się skuszę na woski, bo znalazłam tańsze odpowiedniki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko uwazan na te rózne podróbki bo ja kiedys kupiłam tanszy wosk i po kilku razach zapalania nieźle sie rozchorowałam przez jego skład ;/

      Usuń
  2. Mam go w czeluściach szuflady. Muszę koniecznie go rozpalić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie woski... Muszę sobie jakieś w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspanaiłe!!

    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. chce się właśnie skusić na jakąś yankee

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy