środa, 28 maja 2014

28 maj 2014 -Recenzja Soraya- Ujędrniający krem nawilżający z olejem z alg

Witajcie!

Dziś kolejna recenzja :

źródło google.pl



Od producenta:

Ujędrniający krem nawilżający z olejem z alg stworzony został z myślą o kobietach, którym zależy na intensywnym nawilżeniu skóry, poprawie jej jędrności i sprężystości, a także dodaniu cerze witalności i blasku. Lekka konsystencja i doskonałe własności aplikacyjne sprawiają, że jest idealny do codziennej pielęgnacji. Bogactwo morskich składników przyczynia się do zauważalnej poprawy nawilżenia skóry, jej wygładzenia i rewitalizacji. Cera, niczym muśnięta morską bryzą, staje się świeża, promienna i wygląda na wypoczętą. 

Cena: 16,49zł / 50ml



Konsystencja : 



Moja opinia :
Krem ten pierwszy raz trafił w moje ręce przez moja mamę która sobie go kupiła ale ja uczulił. Ja dostałam go w "spadku" :) Na początku trochę sie bała ze i mi nie podpasuje ale sie myliłam :)
Krem okazał sie dla mnie idealny! Szybko sie wchłania, dla mnie wystarczająco nawilża, nadaje si epod makijaż a do tego podczas jego stosowania moje niedoskonałości zaczęły znikać :) 
Mogę go polecić osoba z cerą mieszana i tłusta bo dla cery suchej będzie za mało nawilżający.
Ostatnio w rossmanie była promocja i kolejny słoiczek zakupiłam za 9,49 zł :)

Plusy:
+ Dobrze nawilża
+ Ładny zapach
+ Szybko sie wchłania
+ Solidne opakowanie
+Dostępność
+ Cena

Minusy:
Dla mnie brak :) 


POST NIE JEST SPONSOROWANY ! 
Jest to moja opinia.

Jakie jest wasze zdanie na temat tego kremu ? :)





3 komentarze:

  1. wydaje sie być fajny, kto wie może sie na niego skusze

    OdpowiedzUsuń
  2. super krem, mam go juz bardzo dlugo i sprawuje sie idealnie. dobrze nawilża, wygładza ale nie jest zbyt tłusty - nie zapycha., Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy