czwartek, 20 marca 2014

20 marzec 2014 - Recenzja odżywki garnier goodbye damage

Witajcie !
Dziś mam dla Was recenzje odżywki garnier goodbye damage : 



Od producenta : 
Odżywka wzmacniająca to wyjątkowe połączenie dwóch składników:
 Keraphyllu i olejku z owoców amli.
Jej bogata, kremowa formuła o natychmiastowo rozpływającej się konsystencji wnika bezpośrednio do wnętrza włosów uzupełniając naprawcze działanie szamponu Fructis Goodbye Damage. Po umyciu włosów szamponem nałóż odżywkę na całą ich długość i po kilku chwilach spłucz by włosy stały się mocniejsze od nasady aż po same końce. 

Moja opinia:
Kupując tą odzywkę nie spodziewałam sie wielkich efektów tym bardziej ze udało mi sie ja kupić w biedronce za nie cąłe 7zł. Po pierwszym użyciu juz zauważyłam ze moje włosy stał sie wygładzone.
Stosuje ja od ok 1,5 miesiąca a  kondycja moich włosó bardzo sie poprawiła :)
Do tego ma cudowny zapach który utrzymuje sie na włosach nawet 2 dni.
Odżywka ta na pewno nie odbudowuje włosów w tydzien ale poprawi ich wygląd juz po pierwszym użyciu :)

Skład : 


Konsystencja : 



Plusy :

+ Działanie
+ Konsystencja
+ Zapach 
+ Cena
+ Dostepnośc


Minusy :
Dla mnie nie maz żadnych :) 

Czy kupie ponownie ?
Kiedyś na pewno do niej wrócę :)

A jaka jest wasza opinia na temat tej odzywki ? 






3 komentarze:

  1. hmm ciekawa :) może kiedyś wypróbuję, aktualnie kończę z Pilomaxu

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jej ale to dlatego że nie używam odżywek ;) skoro piszesz że poprawia wygląd włosów to może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię odżywkę z awokado też od Garniera, więc i na tą kiedyś chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy