środa, 26 marca 2014

26 marzec 2014 - recenzja YC Under the palms

Witajcie !

Dziś kolejna recenzja moich ukochanych wosków YC :)


Zapach : Under The Palms

Cena: 7zł

Moja opinia: Skuszona opiniami innych postanowiłam i ja wypróbować ten zapach.
Nie zawiodłam sie :) Wosk ten pachnie intensywnie i świeżo jak tropikalne drzewa. Kojazy mi sie z wakacjami w Hiszpani :) Bardzo polecam Wam ten wosk ! Pochodzi on z kolekcji Wiosna 2014 :) 

Gdzie kupić ? -  http://www.goodies.pl 





Wosk po rozpuszczeniu w kominku :)



Miałyście ten wosk ? :) 


                                                 Moje YT / Instagram / Photoblog 


3 komentarze:

  1. Jakoś nie przepadam za tymi woskami ale chyba przejdę się do sklepiku i powącham bo jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest wspaniały
    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy